24 February, 2009

7 字頭


若以下十四項中有十項以上發生在閣下身上,我敢百分之二百肯定,你是七字頭出生的一輩!

  • 填寫網上表格出生日期一欄時,要把 pull down roller 拉至很低,才找到自己的出生年份。
  • 難以想像竟有地球人在 96、97 年及打後出生。
  • 以往沒特別意欲出席舊同學聚會,但近年開始不抗拒這類活動,甚至有點期望跟很久沒見(甚至畢業後未見過)的舊同學聚聚舊,集體回憶一番。
  • 發現身邊愈來愈多丁蟹朋友 (即「我地係三十年朋友啦!」那種,若你連丁蟹是誰也不知道,不用再往下看啦)。
  • 執拾雜物時,開始細心翻閱讀書時好友送的每張小卡和每封信件,回想抗戰時期的讀書逸事,窩心死了!
  • 接受自己一生都不會明白葉念琛那些「愛」來「愛」去的電影會有觀眾棒場 。
  • 分不開影藝圈那些清一式啡金曲髮、戴大眼仔的 Barbie 複製歌手的長相和名字 。
  • 不會天真地以為無記仍在播《播430 穿梭機》或《閃電傳真機》,但卻叫不出現在做的是《至NET小人類》還是《放學ICU》 。
  • 看到兒童節目師祖譚玉瑛姐姐在深夜賣防老抗病的靈芝丸廣告,心頭大震,拒絕接受譚玉瑛姐姐即將踏入六十的事實 。
  • 已放棄糾正那些不識好歹、把自己叫作姨姨的「靚仔」改稱自己為姐姐;遇見懂分寸的「小朋友」把自己叫作姨姨而不是嬸嬸慶幸萬分 。(男生版:姨姨-->叔叔;姐姐-->哥哥;嬸嬸-->伯伯)
  • 跟身邊人說「唔知點解,硬係覺得以前啲卡通片好睇啲/以前啲歌好聽啲」的次數有增無減 。
  • 女生:basic level,能說出小忌廉用神仙棒和小星環變身的口訣,advanced level ,能邊唸邊做動作 。 (我當然屬後者耶)
  • 男生:basic level ,至少懂唱六神合體或黃金戰士或宇宙大帝的主題曲和插曲,advanced level,三者皆能 。
  • 完全不能想像現今受盡家長呵護、放學不停走場學十八般武藝被稱為 digital native 的一代如何長大?並邊搖頭邊高呼「以前阿媽邊度得閒理我哋吖,又唔見我地學壞,家陣咪又係神高神大,兼有工做!」(雖然我家陣只係得份兼職,都叫有工做呀,嘿!)

13 comments:

Anonymous said...

數極都唔夠十項,呵呵~~

Janice said...

的, 無可能~~~~~~~~嘩!!!!

Anonymous said...

我數唔到咁多項..
所以我唔係7字頭出世..不過~~~唉~~
MR Y

Anonymous said...

我數唔到咁多項..
所以我唔係7字頭出世..不過~~~唉~~
MR Y

Anonymous said...

我數唔到咁多項..
所以我唔係7字頭出世..不過~~~唉~~
MR Y

Anonymous said...

sorry
click 得太多下了
因為~~~太傷感了~~
有D 手震
MR Y

Anonymous said...

死啦, 我係advanced level, 仲要係男人o個邊o既advanced level!!!!! 小忌廉o個邊, 不才真的不懂……
另, 今天一個85年生的女孩興致勃勃地跟我談葉氏兒童愛愛愛保持獨家愛你十分愛的電影。她說, 這些電影是OK的, 只不過找了一班不行的演員去演吧了。聽她說的戲橋, 也著實似乎可能有機會ok吧……

Janice said...

Fating, 好野呀吓你, 其實我寫果陣, 我都估到唯一女生可以到達男生既 advanced level, 應該得你有資格, 果然不負吾望呀吓!!!

至於葉生既電影, 我諗我真係唔可以畀機會自己一個唔小心去睇左啦, 真係接受不能!

laiviv said...

OMG...你好殘忍...要逼我去面對現實...仲有...譚玉英姐姐已經步向六十? 真係不可思議...

Janice said...

viv, 最恐怖係, 育嬰姐姐仲係做緊兒童節目...嘩

Unknown said...

譚玉英姐姐 is really 60?? I can't believe!!! hey I bet you have never watch 一休和尚 and 七小福? I can still sing the 七小福 songs!!!

Janice said...

更正更正, 我誇張咗, 查 wiki, 育嬰姐姐今年先 46 歲耶...=p

Unknown said...

噢... 原本育嬰姐姐唔係大我好多... 死啦...