05 August, 2008

小小磁石貼


閒著無聊,便找出之前在公司垃圾堆裡救回來的空白面磁石貼,然後畫起圖畫來,愈畫興緻愈高,索性給每人度身訂造一個小小磁貼:






大家收到小磁貼後都十分高興,Joy is sharing 永遠是對的!

同事笑說我好像 Last day 派「遺物」般,我也好狠想,大家等等,日子不遠已!那個 'Back to Mars!!' 嘛,當然是畫給自己的啦! On your mark ......

5 comments:

Anonymous said...

creative!

Janice said...

Mirror, 你整畀人果d creative 過我十萬倍啦!

Anonymous said...

你畫公仔都好靚呀
\翁

Janice said...

翁, 謝謝呀, 查實我畫黎畫去都係識得畫呢隻貓既呢個樣, 呵呵呵!

Anonymous said...

好過我乜都畫唔到