01 August, 2008

這五年,我發現……


這五年,我發現……

  • 我不大怕失業,誠心信奉「船到橋頭自然直」這個真理
  • 在沉悶的公司裡,慶幸認識到幾位好友
  • 一件件當時曾拼了老命去幹的計畫,完成後的成功感沒想像中大,隔陣子再回望更沒多大感覺
  • 拿著公司頒下的那個五年服務獎金牌,覺得很灰,很恐怖
  • 原來能跟一個「正常老細」,已教人羡慕不已,實屬萬幸
  • 仍是窮死,對任何 partime 還是條件反射地接下來
  • 心情沉鬱得少了關心朋友
  • 思想雜亂了,說話愈來愈結巴
  • 固執、欠耐性的性格丁點沒變
  • 記性愈來愈差
  • 感到委屈時,盡管竭力叫自己別在人前哭,但眼淚仍是止不住
  • 原來我行我素不是爽直,是任性,是不顧及人感受
  • 作改變的勇氣愈來愈少
  • 哥哥比我想像的聰明、包容和善於交際
  • 周末兩兄妹去飲個早茶,有一句沒一句的閒聊,感覺不錯
  • 性格真的能決定命運
  • 「等價交換」果然只能在卡通裡出現,現實沒這麼公平
  • 用時間來換取自己想要的,實在很愚蠢
  • 以為一早已用盡配額的眼淚,仍能不斷透支
  • 以為自己很樂天,但原來自己很悲觀
  • 自己沒甚麼人生計劃和目標,還好像一直打算這樣下去
  • 很多同齡好友結婚甚至生埋仔,我仍原地踏步,偶爾確實有點失落,但更多時卻真的不太在意
  • 哥真的擔心我嫁不出,而我不在意結婚與否,只想身邊有個人愛錫我
  • 有時愛自己較愛另一個人更難
  • 「捨得,放下」是我一輩子要努力學習的功課


7 comments:

Anonymous said...

* 唔好灰心,努力呀!
* 仲有不要同人作比較

Janice said...

謝謝 mirror, 我不會跟人比較, 因這樣會更灰, 你看我多悲觀, 哈哈......不過放心放心, 縱然現在感到有點灰, 我會努力讓自己變得更正向, 樂觀!

BigHead said...

超感同身受呀!
看你呢篇近況時,我淚流滿面TIM.....
唔知點解,總是覺得我同你有同樣的缺點,唔知是O米何福堂教出來OY,
定是(大一時同居 OR 在旅途)互學大家的缺點?

Janice said...

Dawn, 我鍾意你將佢歸究何福堂, 哈哈! 但係我阿哥都係何福堂教出黎, 點解我地兩兄妹咁唔似?

寫呢篇野, 只係想為呢五年作一個小總結, 我諗幾年後再睇番感受好唔同......到時如果大家都可以將最後一點做得更好就好啦! 何福堂人加油!!!

Anonymous said...

咦,呢d我都一樣喎....
# 在沉悶的公司裡,慶幸認識到幾位好友
# 原來能跟一個「正常老細」,已教人羡慕不已,實屬萬幸
# 記性愈來愈差
# 自己沒甚麼人生計劃和目標,還好像一直打算這樣下去

我印象中既你常常都好爽朗咁大叫大笑。可能某一刻會係你低落的時候,不過我相信你好快就會笑返架喇。悲觀呢家野,係悲傷既時候先係最強烈架。站返起來後就會樂天返的了。

有時未必需要好長遠的目標,你熱愛和勇於走出去遊歷,踏遍世界角落也已經是一種成就啦。

Janice said...

的, 多謝你既共鳴同鼓勵, 好感動!!! 除左家陣做緊既公司, 以前同你地一齊做野都令我非常非常懷念......

出走、遊歷我唔敢講係一種成就, 但係我真係好喜歡. 我諗今次一個較長日子既出走, 可以等我抖抖之餘, 能夠畀自己多d 改變(生活同心境)既可能.
=)

Derek said...

唔好咁悲呀..朋友