27 March, 2008

我是香港人嗎?


你相信一個香港人可以 ...

  未搭過 360 去昂坪禮佛 (縱然住在 360 隔壁!)
 從來也絕未想過踏足廸士尼
 未去過濕地公園探貝貝
 對海洋公園近十數年的新設施和機動遊戲達無知程度,不用說看過或玩過
 絕無意擠去尖咀看新年花車巡遊
 未曾湊熱鬧跟大伙兒看端午龍舟
 對香港花展裏那些人工堆砌出來的花群沒絲毫興趣

... 嗎?

唏,就是香港人才不做種種遊客的見外動作嘛!要做,當然要死去南美做,所以這個香港人滿腦子只想著:

  搭纜車上里約的耶穌山看耶穌像
 踏破玻利維亞的小鎮大街
 乘船往Galápagos Islands探海蜥蝪
 仔細研究馬丘比丘的路線景點,看看怎能在倒絕前跑畢整座山
 急於擠進巴西嘉年華會瘋狂瘋狂
 坐進蘆葦船遊的的喀喀湖
 感受巴阿邊境的伊瓜蘇瀑布的水霧
 對復活島那些人工堆出來的神像群充滿幻想
加 ......


Galápagos Islands 海蜥蝪
Photo source: http://www.wikipedia.org/

9 comments:

Anonymous said...

如果心目中已有目的地,當然充滿幻想同盼望啦,不過這隻巨蜥好有睇頭,如果真能見到,就真的興奮了。(牠會食人的嗎?)

我從來都不喜歡去香港的花展的,因為人工化,不過事實係無一樣野不是人工化啦,既然你咁問,我下次看看有無興趣去觀摩下,香港人麻!

Janice said...

mirror, 隻巨蜥應該唔食人卦, 但係佢係好大隻, 正常已經成米長, 佢隻手掌應該大過我隻手掌......

你仲洗乜去花展, 你都做左好多樣我冇做既野, 所以你絕對係畀我更香港既香港人.

OctCow said...

隨著旅遊的地方愈多,年紀愈大,妳將會發現香港是一個奇妙的地方!還有一份難以形容的感情!

Janice said...

係呀係呀, 其實愈去得多地方, 真係愈鍾意屋企!

夢囈篇 said...

哈,除咗去過溼地公園(非常搵苯的地方),我完全符合你列出的條件。^_^

Janice said...

華萊士, 謝謝你這個香港人來訪呀! 哈哈!

Anonymous said...

海洋公園我應該十年內去過一至兩次,個陣最新係越磺飛車,都未有水母。除了呢項得一半,你個七個非香港人條件我都中晒!

Janice said...

咦,果然係'物以類聚' 呀吓!

Anonymous said...

going to india and bogota?
these are artifical contrasts
afterall u just a china hong kong woman