23 September, 2008

在亞特蘭大機場的 22 句鐘


由香港前往哥倫比亞波哥達的方法:

香港 飛 漢國首爾(3小時)
首爾 飛 美國亞特蘭大(13.5小時)
[在亞特蘭大 Georgia Hartsfield Jackson International Airport 要待 22 個小時,十級灰!]
亞特蘭大 飛 哥倫比亞波哥達(4.5小時)

-----------------------------------------------------------------------------
這些是我跟友人在那魔幻跟現實交織的 22 小時的點滴:

21/9/2008


6:30 PM → 抵亞特蘭大機場 / 過關 (security check 的叔叔要我把有金屬扣的腰帶也脫下,害得我要抽著闊腰褲狼狽走過 scanner......對不起,中國剛堆砌好的丁點尊嚴也給我丟盡了)


8:30 PM → 在候機大堂機大堂找一個能平躺的位置準備睡覺





9:30 PM → 候機大堂冷得慌,唯有轉戰其他候機室(因很慘地有無限時間,所以棄坐無人列車,改為徒步穿越地下隧道,前往各侯機大堂--A, B, C, D 和 Terminal 考察)

11:30 PM → 肚子餓,便走到有24小時營業食店的Terminal找點吃的.....誰不知危機早已暗藏!




22/9/2008

1:00 AM → 飲飽吃醉想沿路回去路宿者之家,竟發現沿路只能出,不能進,又因手上未有boarding pass,也不能經 security check 返回候機大堂。走去 Delta 24 小時服務櫃台,請求「凶姐」先取 boarding pass,不果(她堅持公司要起飛前6小時才發放,那還有10多個鐘呢!)

因Terminal 人較雜不想在那裡過夜,於是回頭掛上一幅苦兮兮的臭臉再去跟 security check 櫃台姐姐求情,姐姐人好,也可能不想我們打擾她跟同事閒聊,跟上司交談一會後,便恩准我們回候機室,闖關成功!(我俩勁賤,別人好心放行,只換來我俩在她們背後拋下一聲「嘩,美國出入境保安都唔係咁嚴密咋喎!」)

2:00 AM → 終能回路宿者之家安枕,還有個酷似摩根費曼的黑人清潔叔叔像社工般問這兩名路宿者要不要毯子,有間有情耶!

6:00 AM → 被人來人往的機場乘客吵醒了,讀讀書,企圖將 breakfast 時間推遲至吃 brunch,省點用的。



8:00 AM → 支持不住,還是決定吃早餐,由於有無限時間加上零盤纏,我跟友人不厭其煩奔走候機大堂格價,格價連吃成功殺掉個多鐘!



11:30 AM → 貪新鮮的我們,又再找另一個路宿者之家,昏睡多三個鐘!

2:30 PM → 終於願意爬起身去取 boarding pass!之後,不忘耍耍八段錦,宏揚中國文化外,也企圖在國外延續「個個中國人都識功夫」之假象)




3:30 PM → 少不了要逗得意BB玩!



3:45 PM → 替機場內很意淫的藝術品拍照!



4:00 PM → 監視行李運上機!



4:55 PM → 往波哥達飛機起飛啦......終於!

-----------------------------------------------------------------------------
有云 Satisfied customers tell 3 friends, angry customers tell 3000,我不只要告訴三個朋友呀!我真的很感謝機場 Terminal 那位 security check 櫃台黑人姐姐和那個像社工多於像清潔工的摩根費曼叔叔,沒有你們,我俩在這個機場會很百年孤寂!我深信出門在外,總會遇到好人耶!

10 comments:

Anonymous said...

辛苦哂拉,咁夜仲要打 blog.....我地實在等左太耐拉..多謝咁詳細的報告..香港打風呀...閃拉..keep in touch!
B 先生

Anonymous said...

嘩吓八段錦~ 不如耍埋之前學果d 太極~
查實呢...都唔係太覺得你走左~

Anonymous said...

見到你話在機場等 22個鐘,即刻查看時間表.你想像如果一個人係機場22個鐘會點,連上網都沒有得上的情況. 好在我最多侯機時間都只是7-8hr.大叫好彩~~~~玩得開心d 啦...keep in touch~~~

翁少爺

Anonymous said...

Janice Janice Janice,
我好唔慣你個位無人呀,不如我放個一比一的紙板係你個位,等我行過時見得返你個頭,你話好唔好呀?

Anonymous said...

你飲食不定時, 真係要"調理腸胃需單舉"呀!!!

Take care baby!

Anonymous said...

Take Care

Janice said...

B 先生: 多謝你的強勁點擊率,仲有,我未同你報告,我地無沖涼同刷牙43個鐘。jess話:都未夠48個鐘,我地自我感覺良好喎!

dee,我都覺得自己音容宛在耶!

carey carey carey,你快d同nat溝通吓,佢又話要做我地個紙版公仔係佢請飲果陣收禮金耶!

翁少爺,係呀,死人亞特蘭大無得免費上網,攪到我未睇到家好月圓大結局呀,嘩!

Candace,我當然唔會少得 '左右開弓似射鵰' 啦!

哥,我會小心,不用擔心耶,仲有你識喺度留言好叻耶!

Anonymous said...

Janice,

你保重呀!好彩你唔係好重,易Dhandle, 小心錢財、小心飲食、小心靚仔啊!

Janice said...

mirror ,我會小心頭兩樣,第三樣佢你要小心我就真!

Anonymous said...

哇下,人不在真係特別多人掛呀,之前都冇咁多留言既~~

候機室d座位可以搬架?兩行咁近可以訓上去當床既?...
「嘩,美國出入境保安都唔係咁嚴密咋喎!」呢d咁賤既野,講都係(香港)人之常情~~嘿