04 September, 2008

打咗四針,去得安心!


南美之旅終進入倒數階段,近日忙碌非常:在離職前處理好交接工作、強行把辦公室桌底和抽屜清倉、趕及做好所有兼職、完成之前答應朋友的一些事情、計劃好離港四個多月的各項私人事務、為旅程準備行裝等等。

本來還未決定是否應打黃熱病針才出發(黃熱病一般流行於南美和非洲等地,這些地區的國家有權要求旅客入境前注射黃熱病,否則可拒絕旅客入境),因 lonely planet forum 內很多旅人也指,除非是坐飛機入境巴西,否則南美各國入境人員絕少要求旅客出示黃熱病針紙。何況往衛生署旅遊健康中心打一針也不便宜,醫生顧問費 $315 ,再另加 $200 針藥費,實在令我們卻步。

但驚青的我,想了很久,還是怕入境人員一不小心真的要求我出示針紙而呆在當場,加上友人提醒還是給家人和自己一個安心,好,忍痛去一趟吧!本計劃只打一針黃熱病針,但最後走出中心,手臂卻被叮了四針,四針喎!甲型肝炎、傷寒、破傷風加黃熱,再加高山症和瘧疾藥,盛惠 $1070,我知我知,較私家診所,這收費絕不昂貴(中心的專科醫生多次強調這是良心價),但我不得不承認我還是有「乞兒兜裏面被搶飯食」的感覺!

可能前往中心詢問的旅客一般都心情絕佳,中心的氣氛輕鬆自在,專科醫生和護士均十分友善,甚至很攪笑。


當醫生一輪機關槍地解說我要打四支防疫針後:

我 (垂死掙扎):「醫生醫生,打四針喎!一次過打四針喎!係咪會死架?」
醫生笑:「唔會架,不過呢兩日攰啲囉!」
我 (扮勤力員工):「但我要翻工喎!」
醫生繼續笑:「咁都係因人而異,有啲人只係少少攰,有啲人就可能會咁......」說是遲,那是快,竟應聲將身前傾,把一邊耳仔貼到桌前,作攰爆狀!
我 (被擊倒):「......」


當醫生瞄瞄表格內我列寫的行程,談高山症危機時:

醫生(定個抬炸彈樣子):「你實去邊度邊度同邊度邊度啦?」
我:「係呀係呀!」
醫生:「咁呀,邊度邊度係海拔幾多幾多米,都好高吓啦,不過你都係由邊度邊度去果度架啦可?如果咁,去到邊度邊度都好啲既,有時間適應,但係你由邊度去到邊度呢,海拔又去到幾多幾多米,又都有高山症既危機......」總之就是無抖氣位地飛出一輪地名和海拔高度......


我一邊扮清醒和熟知整個行程,一邊只想趁機問他:「醫生,不如你做我哋導遊吧?啲地點你咁熟,成個行程你又清楚過我喎!我都未計劃得咁仔細播!」

------


醫生:「如果你上到去 2500米以上,覺得頭痛、氣喘,同雙腳沉重,咁好有可能係高山症既病徵啦!」
我:「醫生,但我喺香港要翻工既日子都係咁喎!」
醫生:「嘻嘻,咁我幫唔到你喎!」



當護士替我打針時:


我 (仲死心不息):「護士護士,打四針喎!一次過打四針喎!係咪會死架?」
護士笑:「唔會架,有人一次過打七針都唔死得喎!」
我 (被銀芽銀芽):「......」
(四支打畢)

護士繼續笑:「係咪好痛呢......個心?打成千蚊針!」
(輸晒......)



 
護士姐姐的打針和貼膠布技術爐火純青,看,左右兩邊是對稱的!

9 comments:

Anonymous said...

原來去了打針...我係好怕打針的,我會諗好耐,愈諗愈驚那種,不過我曾經去印度都去左打破傷風啦,旅行可排解一切恐懼!

BigHead said...

今次你記得帶夏桑菊呀!!!!
LOL
唔是你又勁生痱'之' 呀!!!!
LLLLOOOOOLLLLLLL
永記歐遊夏桑菊事件!!!!

Janice said...

Mirror, 原來一次打四針, 唔會死人, 但好肉痛...嘩, 我無錢啦!

bighead, 嘩, 永遠記得歐遊夏桑菊事件, 果次後, 我再無掂過夏桑菊!!! 好恐怖!!!

Anonymous said...

你最後打左四針...有女叫我打肝炎針比較好...攪攪下都唔知打唔打好..

Janice said...

翁, 打啦打啦, 因為你打幾多錢, 其實醫生費都要 $315, 打多d, 抵d 嘛, 呵呵!

快樂的 said...

好型咁喎,個四塊膠布!
你一去咁耐,夾到時間的話不如之前出黎見下啦,都好耐冇見你啦。

Janice said...

快樂的, 梗係, 型到吖, 果四塊膠布, 我同另一同行友人兩個人, 四條臂, 八塊膠布, 場面仲異常壯觀添!

laiviv said...

Hey, 你個blog都要改名啦! 你估去緊旅行嘅時候會唔會有時間update個blog呢?

Janice said...

vivian, 我出發前一定一定會改耶, 我應該會帶埋部notebook 仔去,希望到時可以upload d 野, 話畀大家知我地未死得!