16 September, 2008

四個半月南美行程 簡 (到死) 表





22/09/2008 --> 哥倫比亞 Columbia
13/10/2008 --> 厄瓜多爾 Ecuador
01/11/2008 --> 秘魯 Peru
25/11/2008 --> 玻利維亞 Bolivia
09/12/2008 --> 智利 Chile
02/01/2009 --> 阿根廷 Argentina
31/01/2009 --> Back to Earth 回歸地球



本來這個行程表極有可能要待我們全身而回時,才會面世。平常工作還做不夠 schedule 嗎?現在去一個長旅行輕鬆輕鬆,也要做?還有,幹這行的也心知,這些門面功夫只是 exhibit only,哪是用來實行的?那麼還做來幹麼?

但為了告知 Y 先生何時要降落秘魯連結我們,也製造我們事前很有組織很有計劃的假象,以安撫家人,所以還是千辛萬苦地度了出來。而 N 小姐也嚷著行程表,承諾長駐新聞中心,準備時刻向我們作遙距新聞簡報,看看是否需要將戒備升級!有勞 N 小姐了!

--------------

雖然所需衣物已執拾得差不多,但我現在還是狠不下心去買一個喼回來(我又抱著背囊垂死掙扎),唉,近日與各方好友談及南美之旅,十個有十一個也是劈頭問:「你帶喼定背囊?」見我十級灰、十萬個不情願說帶喼,大家似乎十級開心,不忘加句:「嘩,咁記住影相,我好想睇你拖喼!一定得意死!呵呵呵!」我知我知,我實在得罪太多人~~

5 comments:

Anonymous said...

我第一次背背囊去旅行,在上機前在香港買了部手拉車,全程拖著背囊走...很得意...是嗎?!

Anonymous said...

我都未諗過點行呀~~~到時先算.
正一懶人一個.
什至我屋企人都未知我會去玩一個月.

MR Y

Anonymous said...

我以為你會行晒成個南美洲添~~

Janice said...

MIRROR, 嘩, 你咁型過我拖喼好多喎!你有無影相呀? 我想睇喎, 呵呵呵! (你都係得罪人多果啲黎啦!)

y 先生, 你快啲同你屋企講你同兩個惡霸去旅行啦, 睇下你屋企人會唔會阻止你嘛!

的, 其實行咁多個國家已經好忙啦, 我地行行吓應該會愈黎愈懶, 行程會愈拖愈慢, 所以都係唔好plan 去咁多地方.

Anonymous said...

我屋企人係唔會阻我的...你估我唔惡..哈哈..到時你就知.. mr y